idol

pjuuuh. då var det över, idol från borlänge. och jag var inte med i tv. pjuuuuh. men jag är desto mer med på internet, vilket inte är fullt så roligt! fast ärligt talat, jag känner mig nöjd trots allt. jag sjunger inte falsktoch jag ser inte ur som ett miffo (inte mer än vanligt iaf^^). problemet är väl trots allt att jag är en helt vanlig tjej från kga med en lite för skolad röst, utan något rasp och klös, utan wailningar. that's me! (kanske är tur att man inte är idol-material, vem vet?)
nu sitter jag och pratar med alla mina fans (= alla mina vänner) och känner mig lättad att det äntligen är gjort:)

imorgon är det jobbsökningsdax! jag, sofie och sanna beger oss till öret och conventum för att får erbjudanden om jobb från ca 100 olika företag, låter bra det:P så kanske man kan få ett lite kneg så länge, tills man blir tapetserare. jaa, precis, tapetserare! det är inte vad det låter (låter som att man ska tapetsera väggar, med tanket på namnet, men det är långt ifrån verkligheten) utan det handlar om att klä om möbler. jahopp, tänker ni, det låter ju jävligt roligt! jaa, men då säger jag såhär; roligare än att jobba på transcom iaf! och det bästa är att efter utbildningen, som är på ett år, så är man typ garanterad jobb. och dessa jobb är förmodligen tillgängliga i storstäderna. Gbg, here I come!!:D
iaf, utbildningen börjar i februari Tranås, sista ansökningsdag 1:a november. så det ska sökas, sen får jag se om jag kommer in:)

hahaha, kan inte sluta garva åt Sir väääs, som elin och jag kallar honom;) killen heter mattias nylander, han som inte kunde sjunga starkt och fick utskällningar av både kishti och swartling! vi stod precis bredvid honom i kön, och han väste sig fan igen hela den dagen! fyfan vad kul det var att dom grillade honom så, det kommer jag leva på hela hösten, HAHA!:D

Kommentarer
Postat av: rc

jag tyckte han var bra faktiskt :o

2007-09-13 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback