it's raining again

ja, fy fan, där ute är det redan höst. det regnar och det regnar. det verkar som det regnar här inne också. har varit ute och tagit en promenad för att skingra tankarna lite, vilket inte gick så bra. istället kom det nya, deprimerande tankar som bara spinner vidare i mitt huvud. känner mig bara så jävla lurad just nu, det mesta är skit.

en bra grej är iaf att jag kom in på en fotokurs i Örebor som börjar den 23/9, jippie!! tyvärr blev det inte den digitala fördjupningskursen som jag helst ville gå, utan det blev "Berätta med bilder", men det får duga;) jag insåg att jag skulle missa 2 av 4 tillfällen om jag valde att gå fördjupningskursen, för vi är i London town då:P känns ju inte helt bra att betal 1700 spänn för två tillfällen, så det sket jag i. Bättre med "Berätta med bilder"-kursen, där missar jag bara 1 av 4 tillfällen. topp topp!

läste jossans blogg och jag blev så lycklig över hennes förslag om att flytta till Gbg och jobba! det blir ju självklart inte av om hon hittar en ny, bra famlij (vilket jag hoppas att du gör, du förtjänar det!). men om det inte blir så och hon kommer hem, då jääävlar!:D fan, blev så glad/sentimental när jag läste hennes blogg så jag började gråta lite, på riktigt. skulle verkligen behöva göra det lite mer, kanske ska sätta på en disneyfilm sen. min terapi, hahaha:)

nee, nu blir det ett långt, varmt bad med en te-kopp i ena handen och något bra att läsa i den andra. det behöver jag, den här gråkalla dagen.
sen kanske allt kan bli bättre:)

Now you say you're lonely
You cry the long night through
Well, you can cry me a river, cry me a river
I cried a river over you

Now you say you're sorry
For being so untrue
Well, you can cry me a river, cry me a river
I cried a river over you

Now you say you love me
Well, just to prove that you do
Come on and cry me a river, cry me a river
I cried a river over you

Kommentarer
Postat av: Josefine

nej dig ^^
va braaa! da har jag en andra plan om det skiter sig. jag hoppas&ber att pappan far jobbet och jag far stanna men att kolla jobb i gbg och forsoka hitta en lagenhet och flytta me dig vore lika toppen!! I will let you know ^^

2007-09-10 @ 15:33:46
Postat av: sofie

Självklart blir mässan av. Det klenar jag inte för;)

2007-09-11 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback