jag vill vara 6 år!

hittade värsta roliga sidan där jag insåg att jag antingen borde vara 6 år igen, eller ha HÅL I ÖRONEN! varför jag inte har det? jo, för min mamma trodde att jag skulle få nickelallergi så fort dom stack hål i mig. därför skrämde hon upp mig under hela min uppväxt, så det blev aldrig av. och nu känns det på nått sätt lite larvigt att ta hål i öronen när jag klarat mig i 19 år utan:) men efter att ha sett dom här godingarna, så blir jag n'stan tvungen!

check it out:
http://www.fredflare.com/customer/product.php?productid=1&cat=283

Kommentarer
Postat av: josefine

VAAAAAAAAAA?!
fyfaaaaaaaan. nar kmr han? va ere mer som kmr? nar kmr moneybrother?

2007-09-11 @ 14:54:47
Postat av: sofie

Ja, sidär du vad snygga de var;)

2007-09-11 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback