jobba på hemtex?

har varit på intervju på hemtex idag:P och nu hoppsahoppashoppas jag på att få jobb där, för att slippa transcom! jag kan inte säga nog mycket hur GÖTT det skulle vara!!:D

Äntligen har jag köpt nya stövlar, det blev ett par jag spanat på en tid nu, från Bianco;) såhär ser dom ut!

image5
hade dom för första gången idag på intervjun, efter skosprejning x 3 och mycket provande^^ köpte även en liten mössa/pannband från indiska, mest för att ha nått roligare än alla dom vanliga tofsmössorna som ligger och skräpar! :P

idag var jag duktigt och var ute på en promenad! I måndags var jag allt annat än glad, då var jag depp och orkade inte göra någtot vettigt eftersom allt var så oerhärt tråkigt, men efter den här chansen till ett jobb på hemtex så har jag blivit mycket mer posotiv. så idag tänkte jag att det var dags att ta tag i promanerandet igen! Jag funderar faktiskt på att göra en "träningsdagbok" från och med nu där jag skriver ner alla pass jag gör. då kanske man känner sig mer motiverade när man ser hur mycket man redan tränat och hur duktigt man vartio (och fortfarande kan vara!). hoppas att det kan hjälpa lite iaf:)

snart har jag solosång, känner mig inte särskilt pepp men man får väl göra det bärsta av det... för om exakt en vecka är jag på engelska mark, och då blir det inget sångövande inte:P har växlat pengar nu, 450 pund för 6000 svenska (ska inte ha allt sjävl, sandra ska ha hälftem!!). det gäller verkligen att passa sig när man är där sen så man inte tycker att allt är billigt, för det kmr vara allt annat än billigt! det ska iaf bli skitkul^^

nu har småkottarna Viggo och Birk kommit, så nu blire lek lek lek!!:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback