just another monday

hej bloggen!

sitter här me vår lilla laptop i knät, tänk vad enkelt det kan vara att skriva i bloggen ibland. så enkelt att man inte ens behöver flytta sig från sitt eget rum, gött mos:P

nyss köpte jag biljetter åt mig, mamsen och peter till Queen - Another kind of magic på Löfbergs Lila i K-stad. det blir grejer det:D  så sandra och sofie, nu behöver jag inte gå på Queen-musikalen i London!!
 vilken musikhöst det blir i år! mycket bra konserter, bra spelningar å uteställen, som emelie skrev om i sin blogg, och resa till London. vad mer kan man begära att en höst ska innehålla?

snart ska jag bege mig iväg till Donkan för intervju:S känns som att det lutar mer åt transcom nu faktisk, men man kan ju inte strunta i att gå på en inervju, vet ju inte ens om jag får kundtjänst-jobbet än... men jag hppas, suanna och jag på samma ubildning liksom, det kan ju inte bli annat än bra^^

imorgon ska jag med min mormor och morfar till kristinehamn för att kolla på en konstutställning. och jag vet inte riktigt hur det kommer bli, om jag kommer imponeras eller öcklas av det jag får se. hennes konst betår av nämligen av att hon föenar naturen, blommor och djur, med varandra,och även med människan. trodde att hon mest jobbade med montage, men det visar sig att hennes bilder är helt verkliga! dvs, en bild på en hand med fem möss på är just en hand med fem döda, isärskurna möss som hon har trätt upp på fingrarna och fotograferat. lite väl makabert måste jag säga! men nu är det bestämt att vi ska åka och kolla på utställning, och jag vill inte ändra med momor och morfar. det ska ändå bli ganska inessant och se hu verkliga/overkliga bilderna ser ut. och få reda på hur hon har gjort... snacka om att det där kunde vara en bra story för en skräckfilm!

och jag väntar fortfarande från livstecken från jossan. snälla, snälla, hör av dig!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

oh, jag vill också kolla på den utställningen! har bara sett lite, men det jag har sett har varit grymt coolt. hur var den? :)
fika på torsdag? runt 4-snåret? kalla in trupperna ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback