kalasdag

hej hej!

idag är den gråaste dagen på länge... jag har brutit mitt löfte om att inte shoppa något innan london, råkade visst beställa en liten jacka och ett par trosor just precis nu, wooops^^
imorse skulle mamma, jag och hennes vännina Ulrika gå ut och gå. det spöregnade så helvetiskt och jag hittade inte min regnjacka, så jag fick ta en gammal svart i typ strl XXXL. vi åkte iväg till Ulrika öfr att avvakta. efter 3 koppar kaffe hade regnet inte gett sig än så vi gfick inse att det inte skulle bli någon promenad den här dagen. som tur är ska jag träna ändå ikväll, Body Balance, så det är ju ingen katastrof. får hoppas att det inte är samma väder imorn när sofie och jag ska ut och trava :S

läste precis jossans blogg... blir lite ledsen faktiskt! fan, jävla kräsna engelsmän, det är ju inte så lätt när man kommer från ett helt annat land. hur fan ska man veta vad deras ungar gillar att äta, eller vad dom har för vanor osv! men det löser sig nog för henne, hon har ju faktiskt inte varit där så länge än.. det kan ju bara bli bättre iaf, och snart kommer vi dit för att rädda henner för en stund:)

ojojojojoj, om en halvtimme ska vi vara på kalas, och jag sitter i myskläder!!

aaaaa, måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback