lassssse<3

ikväll är det statt icg lasse lindh, och jag är superpepp!! kanske pga förra gångens totala misslyckande, men kanske också för att jag klippt mig idag och känner mig sådär ny som man gör när man klippt sig:P det blev lugg, aaaaah, värsta tantfrillan skulle jag ha tyckt för några år sedan (men det tycker jag ju inte nu längre såklart!). lånar en könning från mamsen eftersom att det aldrig tycks finnas några snygga kläder i min garderob trots att jag vet att jag köpt några någon gång... får bli ett garderob-rens någon dag ^ ^

var å kollade på kb-grabbarna nyss:) det var en oerhört behaglig match, rätt lag vann med hela 3-0, solen sken och värmde mig, kaffet smakade gott och hösten kändes inte så påträngande jobbig. stod i tidningen att britt-sommaren är på väg hit till sverige. gött på ett sätt, men ganska typiskt att solen lämnar england just när vi snart är på väg dit. så det är väl bara att ställa in sig på en klassiskt regning vistelse i London, tjoho:P kanske dags att köpa ett nytt paraply, hehe:)

ååh, nu längtar jag bara efter att det ska bli kväll, bäst att gå och duscha eller nått så man känner att det är å gång;)

pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback