lill-lördag

hej bloggen!

nyss har jag varit ute och tagit en promenad runt kullen, avslutade med 15 minuters solariesolning som jag har längtat efter hur länge som helst! är ju ganska övertygad om att jag kommer att få det där jobbet på kundservice, varför skulle jag inte få det liksom, så nu känner jag att jag kan skämma bort mig lite:)

fick reda på idag att peter har tappat bort min mando - bring 'em in, just nu finns det bara ett fodral... och det är så typiskt honom, han bara bär över saker till sitt rum och sen puts väck är dom borta!! den här gången får han faktiskt köpa en ny skiva åt mig, och en extra till honom själv!!!

i eftermiddag är det sång, tur att jag har lite aktiviteter på dagarna som håller mig igång:) hoppas maria kommer, känns på något sätt bättre när hon är där, även om hon inte kan vara med och sjunga^^

imorgon är det fikatajm också bejbs! kl 4 är det tänkt, paris antar jag att det blir. jag kallar in trupperna emelie, haha!

tjingelipling

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, kalla intrupperna du, det låter bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback