polska pojkar^^

idag var sofie, jag och susanna till örebro för att gå på jobbmässa! det gick ganska bra faktiskt, många intressanta företag (IKEA, ge mig jobb!) och förhoppningsvis kanske det kan leda till något annat än transcom... Men jag fattar inte, hela Örebro måste vara arbetslöst, för vi fick typ stå och köa utanför conventum i en halvtimme bara för att få komma in i huset! det var helt sjukt, en massa trängsel, och väl där inne var det ganska så trångt också:S men det var givande, det känns inte som att vi åkte dit i onödan iaf och det är ju bra:)

efter mässan tog vi ett mål mat på Burger King. mätta och glada gick vi till Indiska och provade alla mössor dom hade, haha. jag passade inte i nån av dom som vanligt! sen gick vi till bianco, bara för att kolla lite å så, INTE hitta nått att köpa! men det var redan för sent. dom stod där, ett par skitsnygga stövlar med lagom hög och lite annorlunda klack. jag var tvungen att prova. och sedär, dom satt som smäck! i vanliga fall hade de varit för plastiga, för tunna för att ha i vinter eller för smala i skaftet, men inte den här gången. nej, den här gången satt dom alldeles perfekt, och var sådär mysigt fodrade med ull, vilket gjorde allt så mycket svårare! jag har ju planerat att köpa skor/stövlar i london, men nu blir jag jätteosäker:S väntar jag till london så kommer jag förmodligen inte hitta något där, och köper jag dom här stövlarna nu så hittar jag väl en drös mkt snyggare och billigare stövlar/skor i london... dessa svåra val, they're killing me!^^

när det var dags att åka hem skulle sofie stanna kvar för att hänga med sitt ragg, så susanna och jag fick dra hemåt själva. när vi kommer in i karlskoga, vid sandviken, hamnar vi bakom en polsk bil med tre grabbar. vid ett rödljus börjar dom vända på sig å kolla bakåt mot oss, alla tre om vartannat. sanna och jag undrade självklart vad dom höll på med, men vi tänkte att det var något långt bakom oss de kollade på, såg ut som det. men nejdå, vid nästa rödljus plockar en kille i baksätet fram en kamera och börjar fotografera oss! så där sitter vi som några jäkla turisattraktioner! man allvarligt, har dom aldrig sett en tjej köra bil, eller tyckte dom att vi var så snygga så dom var tvungna att föreviga ögonblicket med ett foto??? hahahaha, vi garvade rätt ordentligt åt det där, blev en rolig avslutning på en rolig liten resa iaf;)

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahahhahahahahhahaha

2007-09-14 @ 14:39:07
Postat av: sofie

hahahahahah fan att jag missade de polska grabbarna ;)

2007-09-14 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback