serious shit!

Hej bloggen!!

Idag gick jag upp 06.30, kan ni fatta!!??? var på kandidatdag på Transcom, annars hade jag aldrig gått upp så tidigt:P
där satt alla i ett stor kontorslandskap, ett hav av head-set och datorer men med stor brist på stolar. vi var 27 personer på kandidatdagen, och alla skulle sitta bredvid och lyssna en stund så det raggades stolar ganska rejält kan jag säga! 27 pers, fifaan, och det finns bara 19 lediga jobb.. för tillfället, för det kommer väl in nya jobb hela tiden, eller?? :o
fast förmodligen börjar jag nog inte någon av utbildningarna som är nästa vecka... verkar som att min Londonresa är ett stor problem för dom. själv undrar man ju hur mkt 3 dagar på 3 veckor kan göra skillnad? men det kanske det gör, och man vill ju gärna klara testet efter utbildningen. så det kanse är bäst att jag inte får jobbet, haha!
jaja, får svar i eftermiddag iaf:)

nu är man hemma och softar lite, sandra och sofie kommer hit sen å då ska det planeras:P så det kommer absolut bli en uppdatering av den här bloggen ikväll då jossan kan se vår planering!
var på klädparty igår också, med mamma, en del av släkten och en del vänninor:P låter kanske skittråkigt och egentligen var jag inte ens pepp för det, men jag hade inget annat å göra på kvällen. sen bjöds det ju på äppelpaj också, så jag följde mest med för den sakens skull:D men tro det eller ej, trots att jag satt och tjurade på en stol och höll fast i mina pengar som jag ska shoppa för i london så slankt det med en liten tröja från rea-ställningen! en fin vintervit tröja/tunika med vida trekvartsärmar och ett fint litet guldglittertryck fram och back. mycket söt! och den kostade bara 135 kr, som hittat ^^
men nu blir det ingen mer shopping innan London, det måste jag lova mig själv! kan ju inte hålla på såhär, klöpa en tröja där, ett par stövlar där. aja baja!

Måste leta fram två bra porträtt att ha med till kursen på söndag också:S det är fan ganska svårt, för hur genomtänkta är porträtten i KT egentligen? och eftersom jag inte köper så många tidningar själv så blir det lite svårt. försöker kolla i broshyrer å så, men det är skitsvårt! har hittat ett i Gudrun Sjödén katalogen iaf, men jag måste ha ett till... kom att tänka på det snygga på Ola Salo när han har hatten på sig, men den kanske bara är snygg bara för att det är Ola, eller? och det känns lite fusk att skriva ut en från internet:)

är det nå mer än jag som tycker att Florence Valentin låter väldigt mkt som Håkan? han har alldeles säkert influenser därifrån iaf, det är en sak som är säker:P

nu blir det tetris, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback