uppdaterad

tydligen är det många som uppskattar att jag uppdaterar denna blogg lite oftare, så då kan jag ju lika gärna fortsätta i samma anda:P jag kanske inte borde skaffa mig ett jobb, jag kanske ska satsa på att bli en sån där kändisbloggare istället, verkar ju finnas en framtid i den branschen, haha^^

idag har jag varit väldigt aktiv måste jag säga! imorse gick jag upp, ställde till och med klockan, för att åka till lunedet och fota lite. själklart hade mamma tagit bilen till jobbet, trots det fina vädret, så det var ju bara att vänta till hennes lunch. när kommit hem tog jag bilen och åkte och hämtade upp sofie, sedan begav vi oss till sandviken. där väntade Danilo och Albin (sandras hundar) på oss. vi var där för att ta en promenix med hundarna eftersom sandra och hennes familj är i grekland (och jag är inte alls avundsjuk och bitter, nejdå).
hahahah, vilka jäkla hundar! den ena får man släpa fram och den andra blir man släpad av. men vi tog en rejäl promenad iaf, längsmed stranden. och jag tappade mina nycklar, vilket inte är någon skräll kanske:D och sen hittade jag dom igen, tuuur, hade inte varit så roligt att gå hem från sandra hus...
efter promanaden hade jag tänkt åka till lundedet, men vädret var sisådär, så sofie och jag åkte till torget och tog en glass. och sen, hux flux, så var solen där igen och det var tajm to go to lunedet;) där tog jag massor med kort, vi hälsade på geten moa (inte molly!^^) och på den söta åsnan, och sag en kalkon. deeen var äcklig!

ikväll har jag även tränat, step och body balance blev det, så jag känner mig superduktig nu, haha:D imorn kommer ann hem, då blir det fika på paris, mys:) och på lördag blir det sahara hotnights, det ska bli kul!!

nej nu är det natti snart, nattkramar till alla ugglor därute, haha

Kommentarer
Postat av: sofie

Hahahaha. Nejnej, geten moa! Den vrånga.

2007-09-07 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback