Work that runway!

hej hallå bloggen:P idag var jag på stan, närmare bestämt på vårt underbara "köpcentrum" Kulan för att kolla på höst-modevisningen. Med kameran i högsta hugg parkerade jag bredvid en pelare och ena högtalaren för att få bästa läge, utan att bry mig om alla ungar som inte såg ett skit, höhö:) min kusin skulle vara hårmodell får Strå't så jag fick inte missa chansen till en bra bild!
Den här första långlördagen för hösten verkade allt vara inriktat på mode, t.o.m frimärkena! Pga av att frimärkets dag firades just idag så släpptes en serie med 8 nydesignade frimärken, alla med mode som tema och illustrationer av Stina Wirsén som tolkar olika svenska designers kreationer. med andra ord skitsnygga frimärken!!! mormor och morfar har köpt en bunt, kanske kan sno av dom :P

iaf, elin var gorgeous i sina svarta kläder,superblonda hår med rosa effekter, ögon sminkade i gråmetallic och illröda läppar! efter det drog hela släkten till mormor och morfar för att fika och prata. det var fullt hus, nästan som ett kalas, räknade att vi var 10 pers ett tag..(plus viggo och birk). heja min släkt!

snart ska jag och hämta pizza, min invalid till bror och jag ska vara lite onyttiga:P senare kommer sofie och sandra, då blir det filmmyys och lite godis hoppas jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback