Ääääntligen fungerar bloggen igen!!

Har gått här och varit förbannad här i några dagar, både på datorn och internetanslutningen, för att inte bloggen fungerat. Trodde att det var nått fle med datorn, men den visar det sig att de BARA byter plattform! så irriterande...

Iaf, det som hänt sen sist är:

fredag: Ann och jag skulle ha fikat med Sofie och Sanna var det tänkt, men sanna var kvar uppe i branäs och sofie låg hemma sjuk. Istället slutade det med brädspelskväll hemma hos mig med Emelie, Ann, Jocke och Linus, där Jocke drog hem hela vinsten i risk ganska överlägset tyvärr... Linus, som jag trodde var en riktigt bra strategispelare åkte ut först, sen jag... Men som tur var var det ju Let's Dance final, så vi hade lite annat att syssla med, haha!

lördag: Madilyn fyllde mogen 20-åring och det skulle firas! Började med lite tjejmys me kex, ost och dipp! Senare kom grabbarna och efter en del festande drog vi till statt. Där var det väl... sådär. Träffade en massa kul folk som man inte sett på ett tag, men musiken och den "hemliga artisten" var väl inte riktigt vad man hade hoppats ^^

söndag: gick upp vääääldigt tidigt för att ha gått och lagt mig 3-4 på morgonen för att fotografera lite till en av bildserierna. Stannade till hos viggo&birk för lite fika och lek i sandlådan.
Efter lite mat bar det iväg till öret och tysslingen för fotoutflykt. Vi fotograferade all svanar och jag fick låna kursledarens objetiv så jag kom riktigt nära! Det var skitkul :) Fikade lite, kollade på lite fotoutställningarn och sen åkt vi hem igen. Jag var så jääkla trött, däckade i soffan när jag kom hem :P

måndag: Kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde, kan inte ha varit nått vettigt... :)

tisdag: Fixade med alla foton och skickade iväg dem för framkallning, även en del thailandskort :) satt med mamma i solen och fikade, glömde bort tiden och fick slänga mig på cykeln till kulturskolan för att hinna med Vokalensemblen!!

idag: Trodde det skulle vara soligt och varmt idag också, men nej. så idag ska jag välja ut lite låtar att kanske ha till audition, dra ner till stan och ta passfoton och ha piano&sång. och ikväll blir det Grey's Anatomy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback