barnvakt

idag ska jag vara barnvakt åt två små huliganer! eller nja, det är nog bara birk som är en huligan, men en glad och söt en, så det ska nog gå bra :) dom ska hämtas upp halv 12, och från 13.00 ska jag vara ensam med dom. hoppas dom sköter sig!
Men innan dess ska jag hinna ner till stan. Ska på arbetsförmedlingen först och se om jag kanske kan få något tillfälligt jobb lite snabbt :P sen blir det expert, hämta upp mina foton som måste vara klara, därefter in på bokia och köpa lite papper så vi kan måla lite sen, birken&viggen&jag! Tycker faktiskt inte att vi ska sittta vi datorn och spela spel på jesper.nu (som viggo alltid vill göra!) utan att vi kan göra något annat, något vettigare!

Igår var jag på skypedejt med sandra tillsammans med sofie och kristin :) det var jättekul att sitta och snacka över internet, kändes inte alls som att hon var på andra sidan atlanten, utan kanske i örebro eller nått! Blev så sugen på att åka, men det får vänta till hösten :P Får hoppas att det blir fler gånger, och det snart ;) funderar på att ladda hem skype också, vore ju lite kul att kunna snacka oftare, nu när jg är ledig om dagarna också!

Nee, nu är det väl dags att dra kanske!! Mot arbetsförmedlingen, och förhoppningsvis ett snabbt och smärtfritt hopp in i arbetssökandet, återigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback