blogga hela veckan!

inser att jag typ bloggar varje dag, och får dessutom kämpa för att det inte ska bli oftare! Måste vara ett bevis på att jag har alldeles för lite att göra... Därför hoppas jag starkt på att få jobbet som städvikarie, eller att jag kan komma igång som lärarvikarie snabbt! väntar även på pengar från kommun för mitt inhopp på kulturskolans prova-på-dag, blir väl iaf nån hundring :P

Gick upp vid 9 precis som varje dag (försöker hålla mig lite disciplinerad och gå upp på morgonen!). Käkade frukost med mamma som också var hemma, sen var det dags att måla vidare på utemöblerna. När de var klara tog jag en lång dusch och tvättade mina öron och hålen i dem som utan förklaring började vara igår :(
kyckling med curry och ris blev det till lunch, en riktig klassiker måste jag säga!

sen har jag inte gjort så mycket vettigt, kört med linsgrejer till mamma på jobbet, skjutsat peter till sensus och solat på trädgårdstrappan.
om 45 minuter ska jag på solosång där det ska tränas på "Cry me a river" (fortfarande inte Justins låt) och på improvisationerna som ska vara i låten. läskigt värre faktiskt.
därefter drar jag till madde en sväng innan vi åker till david och tränar inför beach 2008, haha!

nu måste jag öva lite på improvisationerna så jag inte gör bort mig totalt på lektionen. lite skumt att öva på en improvisation kanske, det ska ju komma naturligt! eller iaf låta som om det kommer naturligt, men egentligen sitta som smäck :)

Och för övrigt så skriver Håkan så fint så man blir tårögd...

Du säger; har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin & sprit
så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt är försent, försent för vin
försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.
ingen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback