disträää no. 2

jahopp, som vanligt lyckas jag glömma sånna där viktiga saker som man bara inte får glömma!
Samtidigt som man skickade in ansökan till Geijerskolan skulle man skicka in en ansökningsavgift. Tydligen så bearbetar de inte ansökan förän de har fått in pengarna, och eftersom jag inte skickat dom än så kommer det ju dröja lite innan dom tar tag i det. crap. men jag ska ringa dom och informera att jag skickar pengarna idag, då kanske dom kan börja kolla på det ändå...

kom på detta igår och fick lite smått panik över det. dessutom fick jag brev från komvux som behövde kompletterande information om vem utbildningsanordnaren är för utbildningen i Lerum. Men inga problem tänkte jag, det är ju bara jag skriver ut informationen som fanns på hemsidan!
Syyyynd bara att hela Karlskoga bredband låg nere igår då! Jag blev så jävla irriterad, och när vi åkte till pappas jobb fungerade det inte där heller. jag började fundera på om det var något universalt problem. tänk liksom om hela världens internet bara kollapsade!! nu kanske det aldrig skulle kunna hända i praktiken, men bara tänk! hela världen skulle bli ett enda stort kaos. tänk alla transaktioner, all viktig information, alla bloggar! ^^

som tur var fungerade madilyns, min räddande ängel, internet. så jag åkte dit lite snabbt, kopierade information och skrev ner bankgiro och plusgiro till geijerskolan, så nu kommer allt att fixa sig!

ingen plats blev det på body balance igår, och det känns lite som att david nobbar mig just nu:(
varken i söndags, tisdags eller igår fick jag plats som reserv, och hur vanligt är det liksom? mamma var där och tydligen var det jättemånga platser lediga! fast jag vet att det är några nya unga tjejer i receptionen, dom kanske inte vågar ringa upp folk eller så vet dom inte att det är så dom ska göra. Surt iaf!
Ikväll är det fan skandal om man inte får plats, en fredagseftermiddag liksom...

Kollade på Kill Bill igår, köpte den i Thailand men insåg att den inte går att spela på DVD:n för att den kommer från "en annan region", så jag får köra den på datorn istället. vilket gick jättebra!
låg där i sängen med datorn på fåtöljen och stora hörlurar för att inte störa de andra med högt ljud. Såg nog jävligt rolig ut, haha!
Filmen var superbra, precis som tvåan som vi såg när vi var i Thailand. Kändes lite mysko bara att se dom i fel ordning, måste nog köpa tvåan också så jag har båda :P och kan ni tänka er, textningen var bra!! ingen konstig engelska som bara blir förvirrande, utan exakt rätt var det! ganska ovanligt när det gäller filmer från Thailand kan jag tala om :D

nu blir det telefonsamtal och senare sta'n med Petra!
tjingeling

ps. Låter inte sångaren i The Script väldigt mycket som Christoffer Hiding som var med i Idol förra säsongen? Trodde faktiskt att det var han som gjort den här låten först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback