död torsdag

hej och hå.

sitter här och känner mig allmänt less på det mesta. jag är så rastlös!!!! nu såhär drygt tre veckor efter att man kommit hem så inser jag hur jävla kul det var att vara alla tillsammans och att alltid ha någon att umgås med. nu är jag arbetslös och alla andra jobbar, och jag blir nästan förbannad på er att ni inte kan komma hit och vara med mig... buhu >_< kanske borde ringa emelie, hon är den enda som är hemma juh!!

Dessutom känner jag att jag måste försöka skaffa mig ett jobb snart. Jag kan ju inte bara sitta här hemma och tycka att jag är för upptagen med alla mina ansökningar och förberedelser, för uppenbarligen är jag ju inte det!
Ringde till Emina på HL förut för att kolla dels om det fått in min ansökan och kolla hur det ser ut inför sommaren, men även informera henne om att jag är arbetslös och att hon kan ringa in mig från och med idag om det skulle behövas. Hoppas att det behövs!!
Men jag har inte fått tag på henne än, hon var i nått möte, så jag får ringa senare igen...

Inatt drömde jag en dröm om jossan. Hon hade kommit hem, och vi skulle träffas på nån fest. Jag och en kompis, (tror att det var sandra eller sofie eller madde, nån ljushårig, haha!) skulle ta oss dit, och det var hur mycket slask som helst på gatorna så det tog typ 100 år. När vi väl kom fram var det tydligen sommar, för gräset var grönt och alla satt i sommarkläder fast med någon långärmad för det var iaf på kvällen/natten. Jag känner knappt igen Jossan för att hon är så himla solbränd, men jag får en kram tillslut och är överlycklig! Så säger människan, typ det första hon gör att "Neee, jag kommer nog inte stanna så länge. drar nog utomlands igen".
Jahopp, tack för den tänkte jag och blev jättebesviken. men så tänkte jag att jag har ju iaf sandra (hur nu det skulle gå til eftersom sandra faktiskt i verkligheten är i USA!).

Hoppas verkligen inte att du säger så när du kommer hem, för då blir jag ledsen! Vi ska faktisk umgås en massa då, så det så :P
Kanske drömmer jag en massa om det för att jag isett att till hösten är det faktiskt jag som drar, flyttar till en annan stad, och då kommer det ju bli svårt att kunna träffa alla så ofta som man vill... Men den dagen den sorgen.

Idag ska jag ägna mig lite år monologer och texterna i mina låtar, föröska få fram lite uttryck i dom (?). Sen ska jag ta en promenix i vårsolen, för de är ju faktiskt varmt ute nuförti'n och det gör mig glad :D

Men nu ska jag ringa Emina igen, lika bra att ta det jobbigaste först.

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahahah! ja kmr INTE vara solbrand (ja e vit for tillfalet) och ja lamnar inte sverige igen! elr dej!

2008-04-05 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback