!

Hej bloggen.

Idag har jag trots det fina vädret suttit inne. Har nördat ett bra tag framför datorn nu efter att jag hängt tvätt, satt igång en ny maskin och strykt!
Om en timme kommer mamma hem, då blir det varma mackor med kaviar&ost, sen är det dags för rep. Idag mellan 7-9, så det känns inte alltför jobbigt. Kompbandet ska vara med, äääntligen lite gittar, bas och trummor säger jag!!
Imorgon däremot är det 4 timmars rep, på bästa tiden också mellan 6 och 10. Får springa direkt till förfesten och sen till Wickan för att kolla på rockarna, haha :P

Igår var det lill-lördag och madde, jag, sussie och emelie hängde några timmar på Red Brick. Det var över förväntan måste jag säga, det var en massa folk där och de var inte ens gamla! Det galnaset var att tre engelsmän hittat dit. Vad de nu gjorde i Karlskoga har jag ingen aning om, de skulle vidare till Norge, men det undrade iaf var nattklubben låg. Vi förklarade ganska snabbt att det inte var öppet idag vilket dom verkade tycka var lite konstigt, men sa att det var öppet på helgerna och förklarade vart det låg.

Föll för frestelsen idag igen och gjorde mig en milkshake. usch och fy, har blivit mycket glass dom senaste dagarna! Och jag som inte ens är en glassmänniska, skumt....

Nu blir det lite ted-rep, det är inte utan att man får lite sommarkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback