give me your eyes

hej bloggen.

igår repade vi inför valborg, och det lät väl inte alltigenom bra om man säger så. hade en jäkla tenor i örat, gubben gapade så jag hörde knappt vad jag sjöng själv. som tur var sjöng han någolunda rent, det är ju inte varje dag!
Halsen var öm och rösten raspig, min heshet har inte gått över ordentligt än, men det ska nog ordna sig. imorogn är det alltså valborgsfirande och vi håller till vid Björkborns Herrgård, så välkommen dit!
Det värsta med hela grejen är ändå texten "Björkborn vackra herrgård" till tonerna av Stockholm i mitt hjärta... Vem kommer på något så dumt som att göra en kärleksförklaring till Björkborns herrgård??? I don't get it.

Idag ska mamma och jag måla hammock, så fort hon kommer tillbaka får optikern. Jag upptäckte imorse vid frukosten att hennes ena pupill täckte nästan hela ögat, medan den andra var pyttig. Det såg väldigt skumt ut kan jag lova! Det konstiga var också att detn stora inte drog ihop sig trots att hon stod och stirrade in i lampan. Så hon har åkt ner till optikern för att kolla vad det är för fel, hoppas det går bra!

Annars blir det stan sen i den fina vädret, lite piano och ikväll body balance. Känner att jag börjar komma i form nu, gött det!

Sofie ringde även och informerade om nästa måndag då jag ska vikariera för henne som pianolärare! Det ska bli kul och väldigt intressant, men lite läskigt är det ju såklart... som tur är så är de flesta nybörjare, det borde jag ju klara av iaf, hahaha!

Nee, nu blir det ut i garaget och måla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback