It never happens for people like us you know. Well, nothing ever happened on it's own.

Idag är det kallt och gått därute. Har varit nere på stan för att lämna in ett par skor, dom tappade klacken i lördags. skulle framkalla kort på expert eftersom jag missat 1 kort när jag beställde över internet, och just det kortet var väldigt viktigt. Tyvärr hade dom inte den storleken jag ville ha för framkallning direkt i butiken, så jag fick beställa så dom är klara om några dagar och det blev allt dyrt men jag orkade inte bry mig. fan, 75 spänn för 3 foton 13x18, det är ju inte riktigt okej!!

Har suttit här och fått ihop de flesta ansökningarna, har bara 2 kvar som jag inte kan posta än, annars är alla andra klara!
Måste ringa till arbetsförmedlingen, sen ska jag även vara en god alltiallo här hemma och städa toaletterna, mitt eget rum och gå ut och måla utemöblerna vi har på altanen. gött, speciellt när det är skitkallt ute :S

Sitter just nu å lyssnar in mig på Håkans nya, det ger ju iallafall lite värme! Samtidigt försöker jag organisera om min musikmapp, är så osmidigt upplagt där så jag måste fixa om :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback