jag är så aktiv!

sådär, då har man fått lite nödvändiga och viktiga saker gjorda då!

Fick igår kallelse från Mediability i Nyköping att komma på workshop den 29-30 maj, och idag fick jag även brev från öland om audition den 10:e maj.
Började med att kolla buss till Nyköpng med Swebuss, det var dyrt, dessutom gick det inga bra tider då allt börjar kl 10.00 på morgonen. Blev sj istället, hittade bra förbindelser från degerfors med bara ett eller två byten! Dessutom hittade jag ett supergulligt vandrarhem som ligger vid någon gammal fästning ganska central i Nyköping. Där ska jag bo i ett gemensamt rum med andra tjejer, hoppas det blir några sköjiga :P åker hem runt halv 5 den 30:e och anländer i degerfors runt 7 på kvällen, på det hela taget blev det ett bra arrangemang!

Till Öland har jag inte boka nått tåg än. Hoppas på att kunna åka med Lisa, min gamla fotbolls/sång polare som av en slump också ska neråt landet, till kalmar närmare bestämt, för att gå på en intrevju. Vilket sammanträffande! Hoppas att vi kan boka tåg tillsammans, eller att jag kan få en plats på det tåg hon ska med. Får se va det blir!
Ringde till skolan också och bokade upp mig på at få bo där. Gratis kommer det vara (tuur) men man kommer få sova ihop med andra, kanske i ett klassrum eller nått. Men vafan, för en natt duger det!

Blir en hård nästa vecka.
Måndag: Vikariera som pianolärare
Tisdag: Kompa Jonna&Josefine på elevuppspelning för esteterna
Onsdag: Repa inför audition, förhoppningsvis åka upp till Ransäter!
Torsdag: Audition i Ransäter
Fredag: Ta tåget till Öland, lillebror fyller 18
Lördag: Audition på Öland
Söndag: God knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback