sing along with malin!

idag var det "Prova på" på kulturskolan, och jag var där som vikarie för min pianolärare som är hemma i magsjuka...
Det var lite nervigt, hur fasen ska man veta vad man ska göra med ungar som bara ska prova på, var ju ingen riktigt lektion liksom...
Sofie, den andra pianoläraren, lät mig ta sången istället för pianot eftersom det vanligtvis brukar vara fler som vill prova piano än sång. precis som hon trott så kom det inte speciellt många till sång, faktiskt bara 1. Men det kom inte speciellt mycket barn till pianot heller, och vi började undra när Karlskoga egentligen skulle vakna! Allt som allt tror jag att det kom 8-9 personer, och det är ju inte speciellt mkt på 3 timmar... Men när sofie började antyda att jag skulle få betalt för de tre timmarna jag var där så blev jag ju lycklig såklart! Hoppas, hoppas, hoppas att jag får det!!!

Just nu sitter jag och hänger, har kollat lite på gamla klipp från körslaget, haha! Senare är det dags för kala/fest/statt, har blivit mycket av det den senaste tiden... min plånbok tunnar ut, buhu >_< dags att börja spara lite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback