6 dagar

Idag (06.00 imorse) slutade jag på jobbet. Nu ska det packas och inhandlas och träffas folk det sista innan jag drar!
Släkten fick jag en rejävl dos av, lite mer än vad jag hade tänkt mig kanske, när vi hade kräftskiva hemma hos oss i lördags. Vi sjöng snappsvisor, vi sög på kräftor och Viggo körde party-trick med hattarna, haha! Imorn blir det bio med ett par av mina darlings, och på lördag fika med några andra :)

I söndags var det date med sandra, och vi fick en massa fika så jag rullade därifrån sen! Det var kul att se och höra dig igen snuttis, det är alltid lika konstigt när man inser att du är på andra halvan av klotet... Men snart ska ju jag till andra halvan av Sverige, kan säkert på sätt och vis kännas lika långt hemifrån.

Har inte riktigt fattat att jag ska flytta än. Det känns mest bara som en liten semester som jag ska på, och efter en vecka kommer allt vara som vanligt igen. Men jag får tänka som Lars, att nu har jag ett år att bara götta mig igenom, bara träffa en massa nytt folk och ha kul och göra det jag tycker mest om hela dagarna! Och röka lite gräs också, om man får tro honom... :P

Nej, nu måste jag klä på mig här, ska snart åka med mamma till öret och köpa dansskor och lite cd-lådor m.m från IKEA.
Och ikväll kommer min lille prins Viggo, då ska vi leka med lego, käka godis och mysa i soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback