hosteli host

har blivit sjuk. det känns så jäkla typiskt, första veckan liksom! väntar bara på att alla andra också ska bli det nu så att jag inte behöver vara den enda som går runt och hostar och snörvlar och är hes. Det värsta är verkligen irritationen i halsen, jag hostar hela tiden och kan INTE sjunga, inte alls. Och det är jävligt trist när man pluggar musikteater!

I helgen har det varit fest mest hela tiden. Köpte ett baginbox, och det räckte som tur var! ett baginbox - två dagars fest ^^
idag är alla slappa och kollar på film eller spelar piano (jag!) läser böcker och käkar pizza. ungeför som hemma en bakissöndag:P Har precis bokat tåg till tillbaka resan helgen som jag kommer hem. 450 kr blev det, så satans dyrt! kollade på biljetter till höstlovet för ett par dagar sen, och det skule gå på 700-800! men som tur är så bor jag i samma korridor som en örebroare som har bil med sig, så både therese och jag ska åka med honom hem på höstlovet. GÖTT, blir ju ingenting i bensinpengar om man delar 5 pers!

imorn börjar en ny vecka, så trist bara att jag har ont i halsen. får se om jag kan vara med på fysträningen och dansen. dansen känns iofs som ett måste, så jag får försöka med det ändå.

Nu är det snart dags för tvätt! så vuxen jag känner mig, ujuj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback