öland!

nu sitter jag här på ö-land och har äntligen fått igång internet, efter typ en halv dag...

Har hänt så sjukt mkt de här två första dagarna så jag vet inte ens var jag ska börja! Allt från att träffa nya klassen och allt annat folk här, till att flytta in och sova i ett nytt rum med en helt främmande människa, en mamma som stortjöt när hon sa hejdå (jag tjöt jag med) till all information om alla lektioner, om skolan mm. Jag har så mycket information i skallen nu så jag blir tokig! Men imorgon drar det iaf igång lite lätt med fysisk träning och kör, det ska bli sköj ^^

Idag hade vi även fiiint besök från L.A (tro det eller ej!). Det var sing-and-songwritern Justin Hopkins (kanske du vet vem det är sandra??) som var här och spelade för oss på skolan, jag tyckte jag kände igen det lite faktiskt, och det var skitbra! Värsta sköna killen, som vår klass fick äran att ha ett littet chat med efteråt. Det vi alla frågade oss var väl varför han kommit till Ölands folkhögskola för att spela inför 150 pers, men det är väl nått speciellt med det här stället antar jag :)

Snart ska vi iväg och spela fotboll mot dom andra klasserna, jävel vad vi ska kicka ass! Känns bra med lite laganda såhär i början av terminen, haha!

Btw så kommer jag till 99% hem den 19 sept, den helgen då vi ska på studieresa till GBG. Ska på en föreställnig på tors den 18:e och på fredagen ska vi på studiebesök på göteborgs operan :P Sen bär det hemåt, can't wait!

Puss på er alla där hemma

Kommentarer
Postat av: emelie

iih, spännande grejor tjejen! keep me updated ;)

2008-08-19 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback