jul08

så var den över i år igen, julen. det jag förmodligen kommer minnas mest från det här årfet är hur glad Birk blev över späckhuggaren (rädda willy!) som han fick av mig. den fick följa med överallt, till matbordet och äta smörgås, han var med och byggde ihop bilar och spelade spel, och när han inte fick vara med var mamma caroline tvungen att hålla hårt i honom så han inte skulle försvinna :)

jag själv har fått finfina julklappar, bla en massa strumpor som jag behöver då alla mina strumpor trasats sönder på danslektionerna. Fick ett högtalarpaket till datorn med baslåda som jag provat. dom dunkar rejält kan jag säga!!
Fick Kent-boxen <3 och två böcker och tofflor och lite annat smått och gott.

usch, det känns som att lovet kommer gå så jäkla fort. Nu hr man precis börjat komma in i det och vänja sig vid att ha föräldrarna hängandes över en, att kunna ta bilen när man vill och att göra sin egen frukost.
Men man har ju så mkt man vill hinna med! Träffa alla, slappa, öva monolog&sånger, käka godis och gå på bio och festa...

idag blir det väl lite party iaf, träffa madde och gänget :P

this is the draem of win & regine - final fantasy
over an over - hot chip
bunny - zeigeist
world of it's own - magnus tinsek

69 lovesongs - the magnetic fields

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback