3 dagar kvar

hej bloggen!

Idag är det en riktig avskedsdag... har varit hos daniel på förmiddagen och spanat in lägenheten, pimplat kaffe och pratat ikapp allt det vi har missat sen vi sågs senast. det var väldigt trevligt måste jag säga!!
det känns väldigt viktigt för mig att iaf försöka hålla kontakten men alla gamla polare, för utan vänner är man ju ingenting! man blir väl lite sentimental kanske nu när sandra också snart har flytt landet, liksom jag själv... och jag böjar inse nu att två månader faktiskt är en ganska lång tid. fasen också, jag vet ju att jag kommer längta hem :(

för att skingra tankarna provpackade jg ryggsäcken för första gången med allt som ska i, även handbagaget! det enda jag glömde bort var ryggsäcksöverdraget, mobilen, lilla kameran och deo, men det borde jag väl kunna klämma ner nånstans:P och fler provpackningar lär det väl bli, haha, måste ju hitta bästa packningssättet så det blir enkelt och bära!

vid 5 ska jag hem till sandra och ta farväl, snyft... jag kommer bli så ensam till våren, ellinor i apil och då är det inte alls så många kvar... usch, jag vill inte ens tänka på det.

men vissa saker kan man ju inte förtränga ur sitt huvud, inte heller ur sin mage.
jag är så nervööös inför morgondagen så jag står nästan inte ut!
can we please be... soulmates?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback