goddamnit!

igår var det lördag, och dagen inleddes lugnt och sansat med en fika på paris. Petra och jag hade regular tjejsnack om de givna samtalsämnena killar, party och självklart thailandsresan:P lyckades skämma ut mig genom att välta ut en hel latte framme vid disken. som tur var verkade ingen märka denna lilla detalj, utan snacket fortsatte som vanligt inne på cafét, och ingen kunde vara gladare över det än jag!!

Jag fick banga fika med det ena tjejgänget för födelsedagskaljs/avskedsfest med det andra. som tur är ses vi ju på måndag, då blir det snyft och böl när vi ska säga adjö till sandrus bananus...:(
Mellan mat och stajling hann jag sy ihop mina gamla shorts som gick sönder på P&L. vääärsta revan, blev ju inte så jäkla snyggt lagat, men jag hoppas att dom håller:P

efter lite tacomöjs med la familla drog jag till hotellgatan och colin-eklöv. där jagade vi på med drinken i högsta hugg, snackade thailand (som vanligt!!) och kollade på junior-VM. sorgen var stor när vi förlorade, men jag var bara glad att jag slapp sjunga nationalsången som jag lovat göra om vi skulle vinna ^^
helt plötsligt var det dax för statt. det var ju inte helt bestämt att vi skulle dra dit, men när man drar till en annan världsdel i två månader så är väl det minsta man kan begära att man gör statt en sista gång ;)

på statt var det röj som alltid när petter är där. vi hann och dansa lite grann när vi hade kommit in, men sen var det bara händerna i taket goddamnit! och jag trodde att jag skulle klämmas ihjäl ett par gånger, men jag överlevde. sen blev det mer dans, och mer och mer och helt plötsligt var jag i famnen på en kille, en joakim visade det sig :) är inte det inte lite ironiskt att man ska lyckas träffa någon det sista man gör innan resan lr?? iaf, det var jättemysigt och det blev en del sms innan det var dags att sova...

idag snöar det skitmycket, jag måste bara poängtera!! och jag tycker det är heeelt underbart :) tänk om vi inte hade fått sett ordentligt med snö innan vi åkte, det vore ju helt tragist! sverige är ju ganska fantastiskt på det sättet egentligen, man får verkligen en del av alla årstider. Men jag kan inte hjälpa att jag längtar efter vår

Men innan dess sommar, kan man tänka sig! det är inte långt kvar nu, inte långt kvar alls, och det pirrar i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback