rummel

usch, min mage går på högvarv, det är bara 2 dagar kvar och jag kan inte riktigt fatta! 2 månader på en vit strand inga fel det, men ujujujuj vad jag är nervös! jag kommer ju glömma nått, jag vet det redan nu ><

hade ju lite annat att vara nervös för idag också, "statt-joakim" var här hemma och hälsade på :) vi möttes upp vid nobell, sen åkte vi hem till mig, drack lite kaffe och lärde känna varanda lite närmare ^^ värsta goa killen, helt otroligt att man ska träffa på ngn så snart innan man åker... men iaf, sen drog vi till paris för att käka lunch. där råkade visst elle och sofie ramla in, lagom till middan' om man säger så :D så där satt dom och spanade, haha, och han fick klart godkänt vilket är ett bra betyg!

men som ni alla vet så åker jag ju i övermorgon, så jag lovade att höra av mig när jag kommer hem och vi ska hålla kontakten med mejl och så... värsta mysigt och roligt var det iaf, It made my day ;)

nu ska jag iväg til en snart 5-årig liten man som är depp över att jag inte kan åka hem för att komma på hans kalas :)
det blir pizza och en hel del tv-spel kan jag tänka mig!

ciao

Kommentarer
Postat av: barilla

usch, känns som att jag inte har sagt hejdå till dig ordentligt! stundtals har vi ju träffats oftare än vad jag har träffat dom andra som åker! :D ha det toppenbra och chilla åt mig också! och så blir jag ju jättenyfiken på killen ju! :P jag får korsförhöra dig vid tillfälle! kram och hejdå!

2008-01-08 @ 16:28:23
Postat av: Sandra

Iiih, jag är så glad för dig:D Han verkar skitsöt ju! Och jag måste faktiskt erkänna att jag skrattade när jag läste att Elles & Sofies plan verkligen utfördes:p

Kommer att sakna dig jättemycket, men vi kommer uppleva så himla mycket båda två. Så vi lär inte ha brist på samtalsänmen när vi ses!

2008-01-08 @ 17:18:24
Postat av: elle

möhöhöhö... vi va utmärkta spioner!
hare underbart&bäst gumman

2008-01-08 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback