zzZZzzzZ...

hej alla nattugglor.

jag är skittrött men måste försöka hålla mig vaken ett tag till, för imorgon ska det inte sovas någonting före kl 01.00 no no! så nu fördriver jag tiden med bloggeri, msn och funderingar över framtiden :)

det har varit en riktigt udda dag idag. skitkul på många sätt och vis, med tanke på joakim å allt:P och jag längtar jättemkt till thailand! men samtidigt har man tankarna på sandra och allt det jobbiga med att faktiskt vara borta så lång tid som två månader. mamma sörjer, mormor&morfar är oroliga och det ska sägas adjö till alla som om jag aldrig skulle komma tillbaka.
och jag fattar inte att man kan har så dålig tajming, det är helt oootroligt! när man väl träffar en vettig kille å allt....

fast det är ju verkligen skönt, att man får bevis på att det finns vettiga killar där ute som är mogna, som vet vad dom vill göra i livet! man hade ju nästan tappat hoppet ett tag där, men nu vänder det, haha ;)

har även passat på att förbereda mitt hår på ljusare tider genom blonda slingor. tyvärr blev dom mest gula förutom i botten, och jag insåg till min skräck, där jag stod framför spegeln, att jag hade exakt samma hårfärg, frisyr och tröja på mig som på mitt skolkort från ettan! huuuuuwa :S får hoppa att jag förändrats lite på dom tre åren iaf....
var hemma hos birken och viggen förut också. kommer sakna dom små godingarna massor!! fick iaf ett "jag älskar dig malin" från birk och det slår ju det mesta ^^

imorgon kommer bellan in för att pusha och peppa lite sista dagen i kga! det blir mamma/kusindag för hela slanten, och jag ska än en gång kolla igenom hela packningen så jag inte har glömt ngt viktigt...
och kanske ett samtal till en viss kristinehamnare, om han har tur haha ;)

pööss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback