bagarn's dotter

sitter här och letar recept på vad jag ska baka imorn när Petra kommer på besök :)

Hittills har jag hittat dessa otroliga alternativ!
- kladdkaka
- mazariner

Shit vilken fantasi jag har! Men allt verkar så komplicerat, så många ingredienser... Ville göra en cheesecake, men den måste stå kallt över en natt och den tiden har jag inte! Hittade ett recept på goda scones, men då tänker jag bara på sandra... Och minidammsugare vet jag inte ens om Petra gillar?
Näe... Mazarinerna kanske, då kan jag ju iaf få lite cred för att jag vågat mig på nått nåroglunda avancerat, haha!

Idag har jag jobbat e.m, så jag har inte hunnit med så mycket mer än det. Letade fram ett par gamla hängselbrallor eftersom jag inte får några arbetsbyxor på jobbet. Såg ut som en liten mupp där jag gick runt (dom är skogsgröna och jag hade råkat matcha med en turkos tröja), men vem finns det där att vara snygg för nu när Lars är hemma och är sjuk ^^

Imorn blir det lite Body Balance iaf, var hur längesen som helst nu, och jag saknar det verkligen! Måste komma igång nu så jag inte är helt ur form när det ska börja dansas till hösten :P
 
Näää, sova lite kanske, så jag orkar med dom där jääävla mazarinerna imorgon...

hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback