har inte haft tid...

...att skriva inlägg på ett tag, och nu orkar jag inte dra allt som hänt i efterhand, så det blir en kort resumé: 

  • var på Mora Träsk förra veckan, det var superbra, haha! Fick även veta att jag ska få ett till kusinbarn, myyyyyys. Har redan räknat ut att den kommer vara runt ett halvår när jag slutar på Öland och kommer hem igen, perfa :)
  • Drog till GBG efter mycket om och men. Bussen strulade, varken hadduk eller luftmadrass blev nedpackat och sen strulade tåget påväg hem igen... Men vad gör det när man får käka varma mackor med utsikt över Ullevi och stan, åka spårvagn, fika på Avenyn, festa på Sticky Fingers och shoppa på Nordstan!
  • Fyllde mogna 20 i måndags :) trots detta har jag inte varit på systemet än, få nog bli innan nästa helg tror jag. Fick iaf en massa fina presenter som man kan spana in på min bd ^^
  • Träffade Ellinor idag för första gången på flera månader! Både på stranden och på Max, hehe

Imorgon ska jag städa mitt rum inför det kommande släktträffen. Jag blir ju utkörd ur mitt rum, får bo hos Viggo&Birk på lördagsnatten eftersom en släkt-familj ska sova hos oss (och deras släkter är ju så stora, är typ 3 barn minst i varje!!!).
Från Trollhättan kommer dom, ska blir riktigt trevligt faktiskt. Jobbigt bara att det är så mycket att fixa innan...
Vid lunch sen ska vi iaf och bada ute i Ölme, det är där vårt firande av ett Elle har kommit hem börjar. Sen på kvällen blir det väl mer fest, men jag har beslutat mig för en vit helg efter som jag måste vara pigg på släktträffen också, så det blir till att ta bilen ^^ Runt 5 ska jag förhoppningsvis också följa med Viggo på hans bollek :) Det är ju såååå roligt, dom är så små och söta och dom har verkligen poblem att få med sig fotbollen eftersom den typ är 4 ggr så stor som deras fot, haha!

Måste även komma på vilken melodislinga jag vill ha i form av noter runt min hadled. Och jag måste göra en bra blandning av musik att ta med till festen också! Ujujuj, fullt upp här :P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback