puttedags!

Idag är det alltså första dagen för Putte, och vi är alla laddade!!! Men jag är ju lite besviken över att man inte kommer komma in på campingen faktiskt... Känns nästan som att det vore värt att betala de där 150 kr extra för att få komma in på campingområdet, festa där och träffa en massa nytt folk! Det är ju lite det festival handlar om faktiskt... Men vi får se, jag har ju ingen lust att betala in mig om inte nån av de jag ska dit med vill det :P

Igår hade vi chillgrill med skiftlaget ute vid Bertils kolonilott direkt efter vi slutat jobbet. Det var hur mysigt som helst där, ligger mitt ute i skogen känns det som, med en åker precis bakom gräsmattan. Där fick vi t.o.m se ett rådjur skuta förbi, så idylliskt så ^^
Jag grillade kyckling, majs och potatissallad, och det var så gött eftersom att jag bara ätit mackor och fil under dagen. Bertil bjöd på alkohol och jag såg det lite som en förfest innan Alex 20-årsfest, haha. Men jag blev kvar där ganska länge, ungefär till 20.00 närmare bestäm. Sen drog jag hem, åt lite mer och drack en massa vatten eftersom jag kände att en huvudvärk var på intågande. Sen kom Sofie, Jossan och Ann och vi drog vidare till Alex :) Där var det en massa trevligt partypeople, men det var lite trist att många var tvugna att dra hem eftersom det skulle jobba idag. Alla har ju inte sån lyx som jag att vara helt ledig över Putte!

Idag har jag grundat med vattenmelon för värmens skull, har skrivit ut festivalschema och karta över området (behöver det pga av mitt dåliga lokalsinne!) och jag ska snart börja ringa runt lite och höra hur vi ska börja dagen :P

Äntligen festival!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback