steki stek

shit vilken tropisk värme som har slagit till i sverige!! Igår åkte jag till Viggo&Birk och deras pool i ren förtvivlan, jag stod inte ut i värmen! Sen på kvällen när jag skulle sova var det nästan omöjligt, så jag kollade på nån skum brittisk komedi om en bordell med en av dom som spelar vännina till mamman i Mamma Mia...

idag är det precis lika varmt, och jag kan tänka mig att det kommer vara ganska kvavt och instängt på jobbet :S har bytt med en kille, så jag tar hans eftermiddagspass medan han tar mitt förmiddags. Gött på ett sätt, för man får sova lite längre på morgonen, men inte lika gött när jag slutar 22.00 ikväll och ska jobba igen 06-00 imorgon. Det blir bara hem och lägga sig så fort som möjligt!

Har laddat upp med alkohol idag inför PIP :P en box med vitt och lite olika cider blev det. Måste ställa kvar hos lite folk som bor närmare området så jag slipper traska hem emellan konserterna för att ta mig en stänkare.
Gravade ihjäl mig idag när jag läste KT. Där hade dom intervjuat folk om Putte (dom flesta skulle inte går, det var för dyrt, dåliga band bla bla) och där var det en som hade jimmy jansson som favoritartist, och som hade gått på festivalen om han kommit, "det hade varit bra!". In your dreams säger jag!

Ser iaf fram emot hela härligheten, äntligen blir det lite festivalsommar av det hela :) Krunegård och Timo och Håkan och Sockerplommonen och Maia och Salem och Soundtrack och Those Dancin Days och.... Det blir töpp töpp det!!

Nu blir det en kopp kaffe på snart fördiga altanen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback