aaaah!

såå typiskt mig! har precis beställt en massa skivor från cdon.com och lyckats beställ 2 st av Känn ingen sorg för mig göteborg med Håkan. SUCK. Nån  som vill ha den i utbyte mot en kaffe på Paris kanske??? :P Kostade ju inte så mkt, men det är ju så irriterande sånt där!
Aja, 11 skivor blev det iaf (+ en extra håkan) och en bok för 9 kr (Martina-koden) ^_^

Idag var det förmiddagspass som gällde, 05.15 ringde klockan och det var bara att maaaasa sig upp. Käkade gott fikabröd på rasterna som tydligen kontoret skulle ha fått, men eftersom vi var de enda som jobbade idag så käkade vi upp det istället!

Imorgon är det midsommar, ooh så överskattade midsommar. Om det blir som idag så är ju inte vädret så lovande, ingen kubb i år heller med andra ord! Men lite jorgubbar kanske det kan bli, och chillgrill.
Ska höra med mina brudar vad de egenligen vill göra, så får vi se vad det bli :)
Blev medbjuden dit Lars ska eftersom jag beklagade mig så idag att alla jämt är så sega med att komma på var dom ska vara på midsommar/nyår. Men parfest med Lars och hans två kompisar + deras tjejer känns väl inte så lockande, haha!
gamla gubbar juh, vad är dom, typ 25-26 eller nått, HAHAHA!

igår pysslade madde och jag med våra fotoalbum medan jossan satt bredvid och var trevligt sällskap :P Madde blev galen av att hålla på med det där, tålamodet är på topp. inte :P Men jag jobbade på och hann göra 3 sidor ungefär!
Sen drog vi till henriks lägenhet där maria och sussie väntade, det var fotbollsdags! Vi hade laddat med popcorn, öl och dom hade laddat med ost, kex, dumle, saft och cola. Jag hade även mitt blågulrandiga linne på mig, obligatorisk heja-sverige-klädsel!
Men det blev ju inte så mycket heja heja, mest "Vafaaan gör han??!! Dom måste ju markera!!" eller "Men hallå ta bollen då! Herregud vad vi är dåliga nu!!"
Sverige förlorade med -
 mot Ryssland. RYSSLAND. Hur går det till, jag fattar verkligen inte...
Vi diskuterade det såklart på jobbet, och vi kom fram till att det berodde på att Ryssland pressade så högt, att vi har dåliga spelare (enligt Lars) men att vi ändå borde vara nöjda med att alltid kvalificera oss till mästerskapen eftersom vi ju faktiskt inte är ett så stort land.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Ringa runt till alla och prata om imorgon, kanske pyssla lite mer med albumet och...ja, röja lite bland mina skivor så jag får in de 11 nya fräscha!

Köpte även den där braiga låten med Prince of Assyria som download på Kning Disk :) Såååå bra är den!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback