grattis så jäkla mycket!

Ja, jag måste väl gratta killen som ringde in till morgonpasset i p3 imorse när han var i KARLSKOGA, hör och häpna, och vann två Hultan-biljetter genom att svara rätt på en fråga. Frågan gick ut på att man skulle välja ut vilket av de fyra orden jesus, katt, spegel och regn som inte passar in. Det var spegel som skulle bort, för alla de andra orden fanns med i namnen på olika musikaler (Jesus Christ Superstar, Cats och Singin in the Rain). Och det gissade han rätt på!! Jag hade också velat vinna dom där biljetterna, men karlskoga-turen verkar inte påverka mig.

Och jag måste gratulera alla 89:or, och vissa 88:or, som tar studenten imorgon! Tänkt vilken härlig känsla, en slags befrielse men även mycket nervositet över vad det ska bli av en och vad man ska göra med framtiden.
Men mest bara så jäkla kul, att vara full och glad och sjunga så halsen blöder :) fy faaan vad vi är bra!

Och grattis till mig själv, som fr o m imorgon har en 5 dagars ledighet att se fram emot :) Den ska jag tillbringa på bästa sätt, med solning, kanske färga håret & kolla lite på studenterna imorgon, åka till Oslo fre-sön och hälsa på Emelie&grabbarna, och sen softa lite på måndag :) sen är det tillbaka till jobbet.

Men nu ska jag njuta av att kunna gå upp precis när jag vill imorgon, istället för 05.15, och kolla på tv och läsa i den spännande I cirkelns mitt av Dan Brown. Det går inte att släppa bokfan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

ih, ska bli så kul! ses imorgon babe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback