heja sverige!

Så har sverige än en gång bevisat att vi är ett land att räkna med! Fattar inte varför alla ska vara så neggo hela tiden när det gäller landslaget, det duger liksom aldrig innan. Men sen när vi väl gör mål och  faktiskt vinner, då glömmer plötsligt alla förståsigpåare vad de sagt innan och jublar åt vinsten! Jag trodde iaf på minst oavgjort ikväll, och se hur bra det gick :)
Lyssnade på första halvlek och andra halva på jobbet. Radion stod på hela tiden och ekade nere bland maskinerna, hehe. Hade självklart hellre varit i Oslo och kollat på storbildsskärm, eller hemma, men det man får göra det bästa av situationen när man jobbar kväll :P
Heja Petter Hansson och Zlatan iaf som tog Sverige till segern mot Grekerna, JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN!

Idag har jag inte gjort mycket mer än att jobba, gick upp runt halv 11 efter en lång natts störningsfri (haha, höll på att skriva stöningsfri) sömn! Har sovit ganska mycket den sista tiden, kanske ligger efter lite på sömnkontot?
Läste sedan nästan ut Mossvikenfruar av Emma Hamberg som är sååå bra, precis i samma stil som Linas kvällsbok, fast mer vuxen :P Ska läsa de sista sidorna ikväll, väntar på upplösningen! Absolut ett boktips för den som vill ha rolig och lättläst underhållning ^^ (garvade pinsamt högt när jag läste den, både här hemma och på bussen till Oslo)

Imorgon ska jag försöka städa mitt rum lite, dammråttorna lever loppa där, och jag ska göra ett grattiskort till kusin vitamin som fyller 29 år på måndag :)

I helgen blir det ett till kalajs, då fyller Niklas 20 och jag ska följa med Johanna på hans fest. Temat är toga, vilket betyder typ grekisk-romersk klädsel (vitt lakan och nått bälte i midjan får det bli). Mamma har köpt säkerhetsnålar som hela kalaset ska sättas ihop med idag, blir nog bra... typ.


Dött det är att jobba kväll, man har inget liv förutom att man sover, äter och jobbar... Men till helgen, då jeklar ^^

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback