orkar inte skriva rubrik

Gud vad varmt det är idag igen! Har svettats ihjäl på jobbet, drack vatten hela tiden :P

När jag får min första lön ska jag köoa en massa bra skivor har jag bestämt! Och då ska jag inte vara snål heller, utan verkligen köpa alla skivor som jag tycker att jag saknar + nya bra!
De aom står högst upp på listan just nu:

- Markusevangeliet: Markus Krunegård
- Kleerup: Kleerup
- För sent för edelweiss: Håka Hellström
- First impressions of earth: The Strokes
- What if leaving is a loving thing: Sahara Hotnights
- Kiss & Tell: Sahara Hotnights
- Bring em' in: Mando Diao (peter har tappat bort min!)
- Silent Alarm: Bloc Party
- Young for eternity: Subways
- Living in America: The Sounds
- Dying to say this to you: The Sounds

Drygt 1200 kr kommer kalaset gå på, plus frakt, men då behöver jag inte köpa fler skivor på ett bra tag sen! Blir ju ganska billigt om man slår ut det på alla skivor, ca 100 kr/skiva.

Nej, nu ut i solen igen, och läsa vidare i boken I cirkelns mitt som jag precis börjat i. Skitbra är den, såklart ;)

och dagens musiktips: Phantom Limb med The Shins, så jäkla bra låt!!!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: sofie

malin förfan! markus krunegård!!!!! haha. vi ses på onsdag ;)

2008-06-02 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback