värmechock

shit alltså, det är ju sjukt varmt! Värsta tropiska värmen i sverige, inge fel det! Fast jag måste ju säga att det är lite jobbigt när man är bakis och redan lider av vätskebrist...

Festade både i fredags och igår. I fredags var vi hos Johanna som snart flyttar till Gbg (jag är inte alls avundsjuk, nedå..), och igår förfestade vi här hemma på altanen inna vi drog på Statt, gratis :) Det var väldigt roligt, men tyvärr (och som vanligt kanske jag borde säga) blev det lite för mycket att dricka. Men ingen ågren för det, jag hade verkligen roligt 99% av tiden!

Idag ska jag sola lite, jag trotsar den där vattenbristen. Sen kommer väl förhoppningsvis Madde hit så kan vi pyssla lite :P och ikväll blir det Svettis om jag orkar i den här värmen...

Snart kommr Jossan hem också, bara två veckor kvar juh! Det är verkligen ingenting :P Och Putte har fått värsta snygga hemsidan, jag är väldigt imponerad faktiskt! Längtar som fasen till festivalen :)

nejmen dags att ge sig ut i klorofyllet då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback