40-års kalas!!

Idag fyller the twins och det ska firas!! (Kom på nu att en "dyk-site" som vi var på i Koh Tao hette just Twins, haha, är ju JÄTTEKUL för alla andra att vet. inte.)
Så det blir alltså ut till Rosensjö ikväll istället för mina planer på Body Balance :P Har ju faktiskt tränat 2 gånger den här veckan iaf, det tar sig! Måste ju försöka hitta på lite saker nu när min andra hälft sedan två månader tillbaka dragit till Afrika, haha!!

Tur att det är Kent imorn!!! Jag längtar då jag dör, ska bli så kul med konsert :D Sofie och jag drar in och förfestar med kusin vitamin och sover även där. hoppas jag överlever! Finns viss risk för allergichock där skulle jag tro...
Sedan på lördag blir det en kort visit på ett familjekalas, för efter det ska jag in till Kristinehamn för lite filmmys :)

Idag händer det ju inte så mkt mer än kalaset... Sitter med mina jävla ansökningar, som vanligt, och försöker göra iordning det som går. Ska lägga in iTunes på nya datorn också, sen ska jag föröska komma på hur man för över data från nya mobilen in i datorn. Good luck säger jag!! Måste verkligen läsa igenom de tre monologerna också och välja ut en att jobba med. Pust.

Sen ska jag börja med mitt fotoalbum, för jag kan inte hålla mig längre!! Kan ju göra framsidan, och börja planera lite för hur sidorn inuti ska se ut. Jag är nog lite dum i huvudet, men jag tycker verkligen att scrap booking är skitkul!

Kommentarer
Postat av: emelie

malin, alla alskar scrapbooking! halsa tvillingarna, ynk, hade velat fira dom ocksa ju!
ses om nagra dagar. vi ar i bangkok nu och shoppingen har bara borjat ;)
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback