en vecka går fort!

Idag är det en vecka sen jag och Madde kom hem från Asien, och det känns sjukt att tiden går så otroligt fort!
Skönt på ett sätt, för det betyder att tiden tills alla kommer hem från thailand, sommaren är här, festivalerna kommer igång och jossan kommer hem för att fira min 20-årsdag!
Men samtidigt känns det litte svettigt, har ca 4 veckor på mig att fixa med alla tusen ansökningar ungefär... Var ute idag iaf och påbörjade min bildserie om grannar, tagit kontakt med lite folk så jag kan genomföra hela idén, ska ringa ett till samtal idag så är snart bildserien av ett arbetarporträtt kirrat! :P

På något sätt har resan ändå fått mig att lugna ner mig lite när det gäller framtiden. Det löser sig ju alltid på något sätt! Jag kommer ju altid komma in på något, förmodligen kommer jag få välja bort en del utbildningar till och med. Och eftersom jag kan tänka mig at plugga allt det jag söker lika mkt så blir det ödet som får bestämma.

Det som känns jobbigast är väl de auditions jag ska göra, där dansklass, musikteoriprov och att läsa upp en monolog ingår. SCARY... :S får öva på mina stackars vänner, haha :D

Idag har mamma och jag fikat hos mormor&morfar , fick nybakta bullar och en kopp kaffe, mums! Fika har man ju inte varit bortskämd med på ett tag :)
Senare blir det första pianolektionen och första Vokalensemblen sen jag kom hem, ska bli skitkul!! Skönt att komma in i lite rutiner igen, man blir lite förvirrad när man bara sitter här hemma och inte gör ett jota.

Sen blir det förhoppningsvis Body Balance ikväll, tvingar med mig Madde som måste prova på, hehe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback