brev på villovägar

Hej bloggen.

Idag fick jag ett efterlängtat brev från staterna hem till mig! Jag öppnade ivrigt och började läsa, men efter ungefär halva brevet började jag bli lite fundersam, och när jag läste "du och Malin" insåg jag att det här brevet nog skulle ha skickats till London istället! Så nu har jag postat det vidare så att Jossan kan få det, och jag lovar att jag slutade läsa så fort jag insåg att det inte var mitt brev!!! :)

Idag har vi fikat med mormor, som klippte sig, morfar, Caroline och Viggo. Viggo hade varit hos tandläkaren och lagat hål, inte konstigt med tanke på hur mycket coca cola den där familjen dricker... Han hade iaf fått ett gulligt litet klistermärke med en hund på, och jag mindes tillbaka till mina otaliga besök hos tandläkaren när jag var liten. På lågstadiet ryckte jag liksom ut 4 tänder, ganska läskigt för en sån liten unge! Usch, är så glad att jag slipper det där nu, mina tanddragar- och tandställningsdagar är över! :D

Pratade precis med Emina på HL som informerade om att det bara är måndag nästa vecka som jag jobbar eftermiddag, sen jobbar jag natt tis och ons. Toppen tyckte jag, eftersom jag har rep inför Rising Star tis och sen konsert på onsdagen. Kommer bli lite småjobbigt bara att jobba till 06.00 på onsdagen, och sen gå upp och ha rep 09.00. Men man överlever väl! Slipper ju ta ledigt och förlora pengar iaf ^^

Nej men vad ska jag skriva mer för ointressant nudå.
Jo, imorn är det Allsång på Lantärnan och vi i Vokalensemblen ska vara med, sen ska jag spela piano på Pianoaftonen i konsthallen på Torsdag. Så den här veckan är jag inte så sysslolös iaf.

Saknar alla mina vänner faktiskt. Jossan i London, Sandra i N.Y, Emelie i Oslo. Men jag längtar tills ni kommer hem, eller tills jag kan komma och hälsa på er ;)
Första bästa ledigheten kommer jag till Oslo Emelie, det kan du räkna med!!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det dar var nastan oundvikligt. Hade sju olika brev som skulle skickas till olika adresser. Trodde visserligen att jag fick tilld et tillslut, men icke, haha. Hoppas bara att hasangsskolan inte far ditt brev, eller nagon annans. Det vore lite dumt. Hoppas Den som fatt ditt brev skickar det snart i alla fall... Herregud, det dar kan fan bara jag lyckas med..



PUSS<3

2008-05-20 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback