I Ransäter

Sitter nu på Anns rum i det otroligt vackra Ransäter!! Allt är grönt och friskt, ligger mitt ute på landet så det är väldigt lugnt och skönt!
Igår kom jag hit vid 8, så vi tog en snabb rundtur då Ann visade mig skolan och de olika husen där folk bor. Det bor ju ändå ganska mycket folk här, ca 100 pers, så det är några hus att hålla koll å. Sen satt vi i köket i Anns hus och käkade bakverk och pratade om allt och inget med en massa trevligt folk. Alla frågar vad man ska söka och om man är nervös osv...

Idag gick vi upp och käkade frukost, sen tog vi en morgonpromenix bort mot Hembygdsgården och förbi Kalrälven, väääldigt fin var det :)
Problemet var bara att vi missade att det var upprop klockan 9, det står inte med på lappen och Ann hade ingen koll på att det skulle vara. Som tur är har hon ju lite kontakter, så jag tror det löser sig ändå. Kan inte tänka mig att alla som ska söka är här än, är första provet vid 13 så åker man ju inte hit kl 9 direkt...

Nu ska Ann på nån pianolektion och jag ska ta mig en välbehövlig dush! Sen blir det uppsjungning och antagningsprov... Shit pommes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback