I'm simply the best!

Nja, det kanske var en ganska stor överdrift, men just nu känner jag mig så jäkla glad och upprymd!!

Fick beskedet idag om att jag blivit antagen till Ölands musikteaterskola, vilket innebär ett år med sång, teater och dans. Det kommer blir så jävla kul och jag ser sjukt mycket fram emot det!

Fick samtalet idag av kursledaren som även är teaterlärare när jag körde till Madde för att hämta upp henne inför Body Balance-passet. Snacka om att jag sken som en sol när hon satte sig i bilen, hehe :)
 
Ska maila en av de gamla eleverna imorn och fråga om lite praktiska saker, t ex om det finns antennuttag i alla rum, om det finns bredband man får koppla in sig på där, om det finns dammsugare där osv...
HERREGUD, jag ska alltså bo på Öland till hösten! Har nog inte riktigt fattat det än...

Måste även ta itu med att tacka nej till dels Ransäter och även workshopen för Mediability i Nyköping. Känns trist på sitt sätt, för det skulle ju vara skitkul att plugga grafisk formgivning också, men vafan, det är musiken som är mitt stora intresse. Och när ska jag plugga musikteater om inte nu??

Gud vad skönt, allt bara ordnar upp sig till det bästa, helt underbart! Börjar jobba den 26:e maj på HL också, så jävla gött med 4-skift för då får man ju lite längre ledigheter än bara över en helg :P
 Softarn, det är jag de!

"I've got sunshine in the palms of my hand, generating slowly..."

Kommentarer
Postat av: EllanBellan

Man får lov att gratulera kussan! :D Är glad för din skull!! Kramelikrams

2008-05-14 @ 20:41:37
Postat av: emelie

grattis gullet!! vad roligt, det är du definitivt värd! <3

Postat av: elle

hej gumman!

grattis!!!! gu va roligt, da har man nan a halsa pa pa oland ocksa ;)

tack for uppdateringarna! jag tanker sjalv rymma till norge efter sommarn, september nan gang.



ja de ar sa olika overallt, det ar sa vackert overallt..

tack for uppdateringarna, jag alskar sant!!

bra att du ar klar hos hl, men du kan inte jobba efterm pa putte?! semester?? vi ska umgas hela tra dagar, ihop pa festival, som alltid. det med basta!!



massa kramar, ses om 6 veckor nu!!

2008-05-15 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback