jobba, jobba, jooobba!

Hallå!

Avslutade för drygt en timme sen mitt första pass på Hl för sommaren! Jobbade eftermiddag, och imorgon blir det nattskift så jag har typ hela dagen ledig. Det är väldigt bra eftersom vi har Rising Star rep 16-18.

Har väääärsta bra schemat också!!! Jag trodde verkligen att jag skulle få sämsta i världen (för så lyckas det ju alltid blir, man får ju aldrig det som man mest av allt vill ha) MEN jag  jobbar liksom förmiddag på min födelsedag vilket betyder 1: jag hinner till systemet på eftermiddagen 2: Jag kan ha kalajs den dagen jag fyller. Jag är även ledig helgen då vi ska ha släktträff, dvs helgen efter min födelsedag, och helgen efter det jobbar jag natt fredag-lördag och natt sön-måndag, vilket betyder att lördagen är fri för firande av mig själv och alkohol kan intagas eftersom jag inte börjar jobba förän söndag kväll!
Och det bästa av allt (paradambambambaaaa!) är att jag är ledig tors-mån den helgen PIP är, tjooohooo! Nu inser ni ju allihop att jag inte kunde fått det bättre, och jag är så tacksam :)

Den här veckan jobbar jag fortsatt natt och går av fredag morgon, sen jobbar jag mån-ons förmiddag. Sen har jag min första långa ledighet, 5 dagar mellan den 5:e & den 9:e. Hur har ni det i Norge då??? Och är det möjligtvis nån om vill ta en tur med mig till Oslo den helgen?? Vore ju perfa faktiskt, bäst att passa på nu när allt är nytt och frescht och ni längtar efter oss karlskogingar som mest ;) 

Nehepp, nu ska jag fördriva tiden bäst det går så jag inte går och lägger mig för tidigt, kan bli lite svårt att jobba natt imorn då....

Men godnatt till er vanliga arbetande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback