men vafan!

Jaha, och varför bytte den bloggen plattform då??!! Nu när jag väl accepterat att den ska flyttas så verkar hela grejen med "vänner" ha försvunnit. och självklart kommer jag ju inte ihåg så bra vad era bloggar heter :S så om ni alla som känner er träffade som mina vänner vore vänliga att skriva vad era bloggar heter så vore jag jätteglad, vill ju gärna fortsätta att snoka runt, hehe ^^

Vad händer annars då? Jo, idag är det fiint väder och jag tagit på mig bikini-överdel för att sola bort min bondbränna! Ska gå  ut och lägga mig en stund efter lunch, då jag förhoppningsvis är klar med allt annat jag måste göra.
Idag ska jag:
1. Packa inför övernattning på Geijerskolan hos Ann och antagningsprov imorgon.
2. Öva monolog och sånger, såklart :)
3. Lägga fram och förbereda för det jag ska ha med mig till Öland, eftersom jag säkert kommer vara seg på torsdagskvällen och inte orka packa så mycket då...

Ska även ha min sista sånglektion innan antagningsproven nu i eftermiddag, känns tryggt att få ha ett litet "genrep" dagen innan, så man känner att man är igång! Känns som jag har bott på Kulturskolan den här veckan, helt sjukt...
I måndags var jag vikarie för en av pianolärarna och hade sammanlagt 6 elever under dagen. Det gick faktiskt bättre än förväntat! Dom var snälla och duktiga (alla förutom 2 som härjade så jag höll på å bli förbannad!). Ska lämna in artbetsrapporten idag så får vi se om det iaf kan bli nån hundring :P

Igår var jag med på esteterna elevuppspelning och kompade Josfine och Jonna. Självklart hölls ju denna i Kulturskolans aula. Fick även i uppdrag att kompa en annan tjej som inte hade någon som skulle spela när hon sjöng då killen som lovat göra detta hoppat av. Självklart tyckte Ulla-Lena (som var där för att lyssna på sina sång-esteter) att jag skulle spela, tur var väl att det var en hyffsat lätt låt att spela. Är ju lite jobbigt annars att få noterna i handen samma dag som det ska framföras. Men allt gick bra, tjejen var nöjd och det var Jonna&Josefine också :)
På kvällen blev det Vokalens (3 pers där...) och pianolektionen som gick crap.

Nej, nu måste jag verkligen börjar packa seriöst, vill ju ut i solen så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback