sol i sinne, brun inne

Hej bloggen.

Idag har jag varit och solat med Johanna, på solarium! Känns nästan olagligt att göra det när det är så fint väder ute...

Sitter på vår nyinglasade altan och njuter av värmen, här kommer inga kalla vindar in inte! Äter plopp som jag fick igår för att jag spelade piano på pianoaftonen. Som vanligt gick det crap, spelade fel ett antal gånger trots att jag fan övet på de där styckena i flera veckor! Men men, det är väl bara så att jag blir mer nervös när jag ska spela upp än när jag ska sjunga upp, kommer nog alltid vara så eftersom jag är mer van att sjunga inför en publik än vad jag är van att spela piano inför en publik.

Igår hade jag min sista sånglektion med Ulla-Lena, lite vemodigt var det allt, har ju ändå haft henne sen jag var  runt 12. Ska åka iväg och köpa krukor på Bergslagscenter som jag ska plantera blommor i och ge bort till henne, detsamma blir det till Inga-Lill. Dessa ska dom få på repetitionen dagen innan Rising Star, man måste ju tacka av dom på ett ordentligt sätt menar jag ^^

Ikväll blir det även träning, efter det skulle Johanna komma förbi och hämta upp grejer som jag ska ha med mig till Karlstad imor´n, typ handduk, ombyten, nessesär eller hur det nu stavas, osv. De åker bil in imorn och ska lämna av allt i Sandras lägenhet så vi slipper släppa med allt när vi går på stan.

Och sist, men inte minst, ska mamma, pappa, jag, peter och morfar gå på Indiana Jones 21.00 ikväll! Har redan bestämt mig för att köpa en rejäl godispåse, var längesen jag åt lösgodis faktiskt! Och till en klassisk äventyrsfilm måste man ju ha lite å tugga på :P

Nehe, nu är det dags för lunch - Värmlandskorv med mos blir det!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback