work out week

känner mig fasen lite duktig, tack vare madilyn så har jag bokat upp mig för träning hela veckan utom på lörag. då blir det vilodag ^^
Idag är det dags för body balance, vilket jag iofs inte ser som ett riktigt träningspass, utan snarare som ett nedvarvnings-, -stretch och styrkepass. Ska bli skönt, man hinner aldrig sträcka ut ordentligt efter de andra hårdare passen :)

Mailade mina frågor om skolan till Julia idaG. är ju toppen att ha en insider-människa sådär, som man kan fråga om det mesta. Känns inte som att lärarna har så bra kolla på hur det egentligen är att bo där liksom... Fick även mail från Najda, hon och jag sökte samtidigt, som berättade att hon också kom in. Skönt att ha koll på en av de som börjar iaf!

Drömde om hur jag möblerade mitt rum på Öland inatt. Det är faktiskt lite skumt att man för första gången ska flytta och bo själv. Fast man är ju inte speciellt ensam egentligen, det är det som känns så skönt också. Kommer blir en soft version av att flytta hemifrån, med tanke på att man bara behöver laga egen mat på helgerna, att de har städerskor som städar alla gemensamma utrymmen och att man faktiskt egentligen bara har sitt eget rum att hålla ordning på.

Är lite sådär slappdag idag annars, har mailar Mediability i Nyköping och meddelat att jag inte kommer på workshopen, har ringt vandrarhemmet jag skulle ha bott på och boka av rummet. Har tvättat en maskin som jag ska ner och hänga snart, ska käka med mamma sen när hon kommer hem.

Andra planer för veckan är bio imorgon, det blir flyga drake, som jag tyvärr kanske har lite för höga förväntningar på (har läst boken som var bra!). På lördag blir det loppis, leta födelsedagspresent till mormor, fotbollsmatch med Rävåsens damer. och kanske grill eller nått på kvällen om det blir lite bättre väder!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback