hemma på lov

det är höstlov! eller ja, höstlovet börjar väl egentligen imorgon... Kom hem i fredgas kväll efter att vi irrat runt i cirklar kring Norrköping, men tillslut kom vi fram till Öret och jag kunde ta mig ut ur gnällbältet och in i de värmländska skogarna :P Igår var det fest, Johanna hade fyllt 20 år och det firade vi med bål, god mat, en massa presenter, singstar och STATT!!! och till och med min goding madde kom dit, och stannade kvar iaf till 30 min innan stängningsdax, inte illa ;) Idag har vi varit bakis och käkat scones hos tvillingarna och kollat på Kung Fu Panda (som faktiskt var riktigt rolig!). Sen åkte jag hem, snackade en massa med pappa som kommit hem från Tyskland och visade bilder och låtinspelningar osv. Tog mig även i kragen och kollade ikapp alla Grey's Anatomy-avsnitt, så nu är jag helt fast igen och kan knappt vänta tills på onsdag! det är ju så spännande, och jag som knappt kolla på tv på skolan ha nu fått mig en smärre chock med alla kanaler som vi har här hemma, haha. Imorgon ska jag ta mig en tur till biblioteket och se om det finns några pjäser på engelska att låna och kolla upp lite stipendier och sånt. Måste sätta mig med lite ansökningspapper också och fylla i skiten, så tråååkigt med så nödvändigt. Annars kan man ju inte komma in nånstans! Annars blir nog veckan enbart trevlig och avslappnande! Ska hälsa på på jobbet nån eftermiddag, och på tisdag kommer min kusin och stanna till onsdagen, på fredag kanske det blir Håkan på Nöjesfabriken, sen ska jag försöka att täffa busungarna och mormor&morfar så mycekt som det går :) Nu ska jag ladda lite mer musik, är ganska trött å allt gammalt jag har på datorn... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback