mitt i natta'

hej och hå. ikväll var det kulturcafé, och jag deltog för första gången på scenen, inte bara som publik :) Julia och jag framförde tillsammans Robyns Be mine, jag spelade piano och hon sjöng. Det var uppskattat! Och det var en massa andra bra framträdanden också, en helt fullpackad afton måste jag säga, med sketcher, sång&musik, poesi och teater! Efter detta var det tänkt att jag skulle ta det lugnt, men när alla andra ville festa så blev jag ju genast sugen. Så det blev 2 öl, inte så mycket, men tillräckligt för att man skulle känna av det lite. Sen blev det en massa fyllesnack (eftersom alla andra var helt galet packade). Tillslut orkade jag inte mer, vill hellre satsa på morgondagen, så jag drog mig hemåt och nu sitter jag här! Imorgon är det tänkt att det ska vara en mer ordnad fest, och att kanske Högalid och Capellagårdens folkhögskolor ska komma hit också. Det vore superkul tycker jag, man vet ju exakt vilka det är som festar på den här skolan liksom, kan vara skönt med lite omväxling :P Därför ska jag nu sova min skönhetssömn och hoppas på att vakna upp pigg och utvilad så man kan peppa inför lördagskvällen! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback